סיפורי סקס

פטישים: מבט על פרקטיקות מיניות מחוץ לנורמה

הרבה ממה שאנחנו מחשיבים כהתנהגות מינית "נורמלית" נופל בפרמטרים פשוטים יחסית – אנחנו מתעוררים, אנחנו מקיימים יחסי מין כלשהם, אנחנו מגיעים לאורגזמה, ובאופן כללי, זה הסוף. אבל בעוד שיסודות אלה יכולים ואכן מהווים את הבסיס לחיי מין בריאים ומספקים, תמיד יש פוטנציאל ליותר. למי שמחפש משהו קצת שונה, ישנם סוגים רבים של פטישים שיכולים לספק את הצורך הזה.

פטיש מיני הוא כל חפץ, תחושה, פעילות, התנהגות או אדם שהופך למעורר מינית לאדם עד כדי כך שהוא זקוק לו כחלק משגרת המין הרגילה שלו. אמנם אין רשימה סופית של פטישים, אבל כמה מהנפוצים יותר כוללים פטישיזם ברגל / נעל, BDSM, מניפולציה בגוף/איברי המין, אקסהיביציוניזם, מציצנות ועוד.

פטישיזם ברגל, הידוע גם בשם פודופיליה, יכול להיות מתואר כעניין אובססיבי בכפות הרגליים, הן בהקשר פיזי והן בהקשר פסיכולוגי. סוג זה של פטיש עשוי לכלול כל דבר, החל מפולחן רגליים ועד לגירוי מיני על ידי המראה, הריח או התחושה של כפות הרגליים.

BDSM (שעבוד, משמעת, דומיננטיות, כניעה וסדיזם/מזוכיזם) הוא מונח גג למגוון פעילויות, החל משעבוד קל ומכות ועד משחקי תפקידים מיניים הארדקור. בעוד שלעתים קרובות הנושא של קונוטציות שליליות או סטיגמה, BDSM יכול לספק רמה של גירוי שלא ניתן למצוא במפגש מיני טיפוסי.

מניפולציה של הגוף ו / או איברי המין יכולה לכלול כל דבר, החל מכרסום וגירוד קלים ועד מכות כבדות. סוג זה של פטיש יכול לגרום לאדם להרגיש מועצם כאשר הוא משתתף בו, תוך שהוא מעורר גם רגשות של הנאה וסיפוק.

אקסהיביציוניזם הוא פעולה של חשיפת הגוף ו / או איברי המין מרצון בסביבה ציבורית מחוץ להקשר של מערכת יחסים מינית. פטיש זה יכול להיות פשוט כמו מישהו שנהנה מהעומס של חשיפת עצמם בפומבי, או יכול להיות מורכב יותר כאשר אנשים אחרים מעורבים.

מציצנות היא פעולה של צפייה באחרים עוסקים בפעילות מינית ללא ידיעת המשתתפים. בעוד שישנם חוקים האוסרים בהחלט על הצצה או ריגול, בני זוג בהסכמה עשויים לבחור להתמכר לפטישים אלה כאמצעי לקידום הקשר האינטימי שלהם זה עם זה.

בעוד שרוב האנשים מכירים את הפטישים המיניים הפופולריים האלה, יש למעשה מגוון רחב של פטישים שם בחוץ כי המעוניינים יכולים לחקור. סוסי פוני, בובות, ספורט ימי, משחק גיל, או כל עניין או פריט לבוש שניתן לראות בו אובייקט מיני. המפתח הוא תקשורת עם בן הזוג ומציאת מה עובד הכי טוב עבור הפרט.
https://www.escortdirectly.com/-אינדקס מומלץ

למרות המוניטין השנוי במחלוקת שלהם, יש לראות בפטישים משהו שיכול להעשיר את חיי המין של הפרט. בעוד שהם יכולים להיות כלי יעיל לבחינת אפשרויות מיניות נוספות, ההחלטה לעשות זאת תמיד צריכה להישאר למבוגרים המעורבים בהסכמה. כאשר מתרגלים אותם בצורה אתית ובטוחה, פטישים יכולים להיות דרך מענגת להכניס מגוון למערכת יחסים ואפילו יכולים להיראות כסוג לא מזיק של "משחק".

פטישים משמשים לעתים קרובות כדרך עבור אלה חסרי ביטחון עצמי במיניות ובדמיון שלהם להציג רמה נוספת של הנאה וסיפוק עצמי. עם זאת, חשוב לעולם לא לכפות פטיש על אחר שלא מרצונו ותמיד לנהל משא ומתן על מערכת ברורה של גבולות עם אלה שישתתפו.

למרות שיש פטישים מיניים רבים, מגוון של פרקטיקות מיניות שונות יכול לספק את ההזדמנות לחקור את גבולות התשוקה. פטישים תמיד צריך להיות מתורגל בזהירות ובכבוד כי בהקשר של הסכמה, הם יכולים להיות היבט מספק להפליא של חיי המין של הפרט.

אם אתה חושב לחקור את העולם הרחב של פטישים, הקפד לעשות את המחקר שלך, לדבר בפתיחות עם כל השותפים המעורבים, ותמיד לקחת בטיחות בחשבון בעת ההשתתפות. מציאת הפטיש הנכון עבורך יכולה להיות חוויה משחררת שמביאה כמויות אינסופיות של הנאה. אז אל תפחדו לחקור את האפשרויות הרבות העומדות לרשותכם ולמצוא מה מביא לכם את כמות האקסטזה הגדולה ביותר.

אולי גם תאהב