סיפורי סקס

ההיסטוריה והשימוש בקונדומים

לאורך ההיסטוריה, קונדומים שימשו כדרך להגביל את התפשטות מחלות המועברות במגע מיני (STD) והריון. מבחינה היסטורית, קונדומים היו עשויים ממעיים של בעלי חיים או שלפוחית השתן, אך בסביבות המאה ה -18, קונדומים גומי לטקס החלו להופיע. מאז, טכנולוגיית הקונדומים השתפרה עם כניסתם של חומרים וסוגים חדשים רבים.
המלצה lectersgirl.com

בימים הראשונים, קונדומים שימשו גברים בלבד. עם זאת, עם הזמן, נשים ישתמשו בקונדומים כאמצעי להפחתת הסיכון להריונות ומחלות מין. הגנה על נשים עשויה לבוא בצורה של קונדום נשי, כובע צוואר הרחם או מכשיר מחסום אחר. עיקור סופני – עיקור קבוע עשוי להיות אופציה למי שמחפש אמצעי מניעה לטווח ארוך יותר.

לא משנה מי משתמש בהם, או לאיזו מטרה, קונדומים נשארים מרכיב חיוני בבריאות הציבור המודרנית. כיום, קונדומים מגיעים בגדלים, צורות וחומרים רבים ושונים, מה שהופך אותם לנגישים יותר מאי פעם.

אז מה הופך קונדומים לכל כך נהדרים? קונדומים הם אחת השיטות היעילות ביותר למניעת הריון. הם קלים לשימוש, זולים וזמינים באופן נרחב. בנוסף, קונדומים הם אמצעי המניעה היחיד שיכול לסייע בהגנה מפני מחלות מין, כולל HIV / איידס. חלק מהקונדומים אפילו מגיעים משומנים מראש כדי להפחית את החיכוך ולשפר את התחושות.

כיצד פועל השימוש בקונדום

שימוש בקונדומים הוא תהליך פשוט. כדי להשתמש בקונדום גברי, הוציאו את הקונדום מהאריזה וודאו שהוא יבש לחלוטין. פתחו את הקונדום, וודאו שהוא מתאים היטב ואינו מעוות. שימו את הקונדום לפני כל מגע מיני, וודאו שהוא עדיין דולק במהלך כל האקט. לבסוף, לאחר תקופת צינון קצרה, הסירו את הקונדום והשליכו אותו למקום בטוח.

עבור קונדומים נשיים, בצע את אותם צעדים כמו עם קונדום גברי. הניחו את הקצה הפתוח של הקונדום סביב החלק החיצוני של הנרתיק. ודא שהוא נמצא היטב במקומו ולא מעוות. הכנס את הטבעת הפנימית לנרתיק. לדחוף את הטבעת הכי רחוק שהיא יכולה להגיע. במהלך פעילות מינית, הטבעת החיצונית נשארת מחוץ לנרתיק, ומסייעת לשמור על הקונדום במקומו. לאחר קיום יחסי מין, החזיקו את הטבעת החיצונית בעת הסרת הקונדום על מנת למנוע שפיכה.

יתרונות השימוש בקונדום

לשימוש בקונדומים יתרונות רבים. זוהי הצורה היחידה של אמצעי מניעה המגנה מפני הריונות ומחלות מין. זה חשוב, מכיוון שמחלות מין רבות יכולות להיות חמורות מאוד, ויכולות להוביל להשלכות בריאותיות ארוכות טווח אם אינן מטופלות. בנוסף, קונדומים הם סבירים וזמינים באופן נרחב, כך שהם צורה נהדרת של הגנה לכולם.

קונדומים הם גם חלק חשוב במניעת הריונות לא מכוונים. מדי שנה, ישנם מיליוני הריונות לא מתוכננים. באמצעות קונדומים, אתה יכול להפחית באופן משמעותי את הסיכויים להריון.

יעילות השימוש בקונדום

שימוש בקונדום יכול להיות יעיל מאוד במניעת הריון ומחלות מין. מחקרים מצאו כי קונדומים יעילים ב-95% במניעת הריון אם משתמשים בהם בצורה נכונה ועקבית. עם זאת, היעילות של קונדומים יכולה להשתנות במידה רבה בהתאם לאופן השימוש בהם. שימוש לא נכון עלול לפגוע ביעילותם, ולכן חשוב לוודא שאתם משתמשים נכון בקונדומים.

כשמדובר במחלות מין, קונדומים יעילים עוד יותר. מחקרים מצאו כי קונדומים יעילים ב-98% בהפחתת הסיכון למחלות מין. יתר על כן, כמה מחקרים אפילו מצאו כי קונדומים יעילים ב -100 אחוז במניעת מחלות מין מסוימות.

מגבלות השימוש בקונדום

למרות שקונדומים יעילים מאוד, יש להם מגבלות. לדוגמה, כמה מחלות מין, כגון הרפס ויבלות באברי המין, עדיין ניתן להעביר גם כאשר קונדומים משמשים כראוי. בנוסף, קונדומים יכולים להחליק או להישבר, כך שעדיין קיים סיכון קטן להריון או מחלות מין גם כאשר משתמשים בהם כראוי.

בנוסף, אנשים מסוימים עשויים להיות אלרגיים קונדומים לטקס. אנשים אלה צריכים לבחור חלופה שאינה לטקס, כגון אלה עשויים פוליאוריתן או עור כבש. לבסוף, קונדומים יכולים להפחית את ההנאה והתחושה המינית, ולכן חלקם עשויים לבחור לא להשתמש בהם כלל.

מסקנה

בסופו של יום, קונדומים הם אחת הצורות היעילות ביותר של הגנה מינית הזמינה. הם זולים, זמינים באופן נרחב וקלים לשימוש. על ידי שימוש בקונדום, אתה יכול להגן על עצמך ועל השותף שלך מפני מחלות מין והריונות לא מכוונים. למרות מגבלותיהם, קונדומים נותרו מרכיב חיוני בבריאות הציבור המודרנית, ויש לקחת אותם בחשבון בכל פעם שהם עוסקים בפעילות מינית מכל סוג שהוא.

אולי גם תאהב